Porównywarka cateringów dietetycznych

Kliknij by dodać firmę do porównania

AfterFit

AfterFit

4,50 (7 opinii)
Jakość jedzenia
4,14
Zadowolenie z efektu
4,71
Obsługa klienta i dostawa
5,00
Cena do jakości
4,14
  • O firmie
  • Dostępne diety
  • Opinie Klientów
  • Zdjęcia
  • Szef kuchni
  • Dietetyk
Treść pochodzi ze strony afterfit-catering.pl

O firmie:

AfterFit Catering to dieta pudełkowa z dowozem do klienta. W ofercie znajdują się różnorodne diety z bilansem energetycznym dostosowanym do różnych potrzeb. Nasz catering dietetyczny specjalizuje się w dietach skierowanych do osób aktywnych fizycznie, które poprzez właściwą dietę, chcą osiągnąć jeszcze lepsze efekty swoich treningów. Dieta pudełkowa dla aktywnych fizycznie to sposób na zdrowe odżywianie, dostarczenie organizmowi właściwych składników odżywczych i różnorodne, smaczne posiłki, a to wszystko dowiezione we wskazane przez klienta miejsce. Nasi klienci doceniają fakt, jak wielkim ułatwieniem i oszczędnością czasu jest dla nich catering dietetyczny z dowozem. Mają pewność zdrowej i zbilansowanej diety bez konieczności robienia zakupów, komponowania menu i gotowania. 5-daniowa dieta pudełkowa z dowozem na terenie Warszawy to idealne rozwiązanie dla aktywnych zawodowo, którzy – mimo napiętego planu dnia – nie chcą rezygnować ze zdrowych posiłków. Nasze diety polecamy osobom, które chcą zrzucić zbędne kilogramy, cieszyć się smukłą sylwetką, dobrze czuć się w swoim ciele, odżywiać się zdrowo i wartościowo produktami najwyżej jakości.

Atuty cateringu:

Rekomendacje

Catering dietetyczny AfterFit regularnie otrzymuje rekomendacje od wielu trenerów personalnych, zawodników Crossfit i sportów siłowych oraz naszych zadowolonych Klientów.

Elastyczność

Uważasz, że 5 dań to dla Ciebie za dużo? Nie ma problemu! Wybierz minimum 3 posiłki spośród śniadania, 2 śniadania, obiadu, podwieczorka i kolacji.

Dla aktywnych

Catering dietetyczny dla ludzi aktywnych!

Sportowa na Masę

DIETA SPORTOWA NA MASĘ Dieta sportowa na masę jest skierowana do osób chcących zwiększyć swoją masę mięśniową. W diecie tej staramy się w odpowiedni sposób łączyć i wykorzystywać składniki w jadłospisie tak, aby były ukierunkowane na zwiększenie masy mięśniowej Klienta. Warto pamiętać, że budowanie masy mięśniowej to nie tylko zwiększenie ilości spożywanych kalorii, ale przede wszystkim przemyślana strategia treningowa.
Przykładowe menu:

Śniadanie - Jajecznica z krewetkami, pomidory, pieczywo pełnoziarniste

II Śniadanie - Koktajl jogurtowy na bazie awokado i masła orzechowego

Obiad - Marokańskie pulpeciki z kurczaka z ziemniaczanymi krokietami ze szpinakiem

Podwieczorek - Babeczki mięsne z sosem imbirowo-pomarańczowym

Kolacja - Naleśniki owsiane z białym serem, miodem i orzechami

Dostępne kaloryczności Cena minimalna
1800 53 zł
2000 55 zł
2500 60 zł
3000 65 zł

Samuraja

Dieta Samuraja to najprościej to wypadkowa diet: Paleo (czyli kompozycji mięsa, ryb, jaj, warzyw, owoców, pestek i orzechów) i Glikemicznej (opartej o produkty o niskim i średnim indeksie glikemicznym). W praktyce znaczy to tyle, co dołączenie możliwości spożywania węglowodanów o niskim i średnim IG, ale pozbawionych glutenu (ryżu, kasz, pseudo-zbóż, warzyw korzeniowych i bulw). Nowością jest wprowadzenie do jadłospisu kiszonek oraz postawienie na formy surowe: owoców, warzyw, ale również ryb, mięsa czy jaj. Dieta dopuszcza również niektóre źródła nabiału, zwłaszcza te fermentowane (np. przetwory z mleka koziego).
Przykładowe menu:

Śniadanie - Bezglutenowa kutia makowa z bakaliami

II Śniadanie - Sałatka z wędzonym kurczakiem na kaszy jaglanej

Obiad - Nuggetsy z kurczaka w płatkach kukurydzianych z pieczonymi ziemniakami i surówką z kapusty pekińskiej

Podwieczorek - Zupa meksykańska

Kolacja - Pikantny dorsz po tajsku z warzywami z ryżem brązowym długo-ziarnistym

Dostępne kaloryczności Cena minimalna
1800 53 zł
2000 55 zł
2500 60 zł
3000 65 zł

Paleo

Dieta Paleo bazuje na jadłospisie człowieka „Paeolitu”. Typowa jej wersja jest zdecydowanie dietą wysokobiałkową, o sporej zawartości tłuszczu, a deficytową w węglowodany. Paleo bogata jest w żelazo hemowe, błonnik czy kwasy tłuszczowe omega 3. Dieta nie zawiera glutenu. Eliminuje wszelką żywność przetworzoną, zboża, rośliny strączkowe, jak również nabiał (tu w rozumieniu produktów mlecznych). Na zielonej liście produktów znajdują się również wszelkie mięsne źródła białka, a także ryby i owoce morza, a przede wszystkim jaja (których w tym wypadku do nabiału nie zaliczamy). Jadłospis uzupełniają owoce i warzywa, a na końcu dopełniają go wszelkie orzechy i pestki.
Przykładowe menu:

Śniadanie - Jajecznica z krewetkami i awokado

II Śniadanie - Kawowe ptasie mleczko z malinami

Obiad - Kokosowy kurczak z orzechami nerkowca

Podwieczorek - Rolada ze szpinaku i łososia

Kolacja - Pulpety z chorizo w hiszpańskim sosie z pieczonymi warzywami

Dostępne kaloryczności Cena minimalna
1200 52 zł
1500 55 zł
1800 58 zł
2000 60 zł
2500 65 zł

Odchudzająca

Dieta Odchudzająca skierowana jest do osób chcących zredukować masę ciała oraz tych, które bez przeszkód mogą spożywać gluten, laktozę i kazeinę. Jest to sposób żywienia, który oparty jest o produkty zawierające niski lub średni indeks glikemiczny (określa jak wzrośnie poziom cukru we krwi po dwóch godzinach od zjedzenia pokarmu). Ponad to w tej diecie istotny jest również ładunek glikemiczny, czyli kombinację IG oraz ilości węglowodanów, które znajdują się w danym produkcie. Należy zaznaczyć, że wartość kaloryczna spożywanych produktów ma znaczenie drugorzędne. Najistotniejsze jest, aby ustabilizować poziom cukru we krwi, co zapobiega skokom w wydzielaniu insuliny, których wahania są odpowiedzialne za odkładanie tłuszczu w organizmie. Dieta odchudzająca zapobiega „atakom głodu” co w konsekwencji pomaga ustabilizować/zredukować masę ciała.
Przykładowe menu:

Śniadanie - Sałatka Cesar z grzanką z bagietki

II Śniadanie - Koktajl z awokado i masłem orzechowym

Obiad - Dorsz w sosie musztardowym, mix warzyw na parze, ryż brązowy

Podwieczorek - Muffinki z parmezanem, cukinią i komosą

Kolacja - Aromatyczny kurczak po indyjsku

Dostępne kaloryczności Cena minimalna
1200 47 zł
1500 50 zł
1800 53 zł
2000 55 zł
2500 60 zł

Wegetariańska

Dieta wegetariańska ma ogromny wpływ na nasze zdrowie i kondycję organizmu – zmniejsza ryzyko zachorowania na wiele chorób cywilizacyjnych, np. choroby serca, cukrzycę, otyłość i nowotwory (szczególnie raka piersi, jajników oraz przewodu pokarmowego). Nasze wegetariańskie posiłki zostały tak opracowane, aby – wykorzystując bogactwo roślin, owoców, kasz, orzechów, nasion – dostarczyć różnorodne i smaczne dania. Dbamy o to, żeby posiłki w diecie wegetariańskiej były pożywne, sycące, zaspokajające dzienny bilans energetyczny – wbrew obiegowym opiniom dania bezmięsne doskonale sycą, a jednocześnie pozwalają zachować szczupłą sylwetkę.
Przykładowe menu:

Śniadanie - Tofucznica z grzankami posmarowanymi oliwą czosnkową i pomidorkami koktajlowymi

II Śniadanie - Krem z kaszy jaglanej z kakao, daktylami i bananami

Obiad - Fajitas z tofu ,papryką i czerwoną cebulą podane z guacamole i grilowanymi tortillami

Podwieczorek - Sałatka z pieczonym batatem, rukolą, kozim serem i granatem polana pikantnym malinowym sosem

Kolacja - Pulpety z ciecierzycy z sosem żurawinowym, puree z zielonego groszku i kapustą modro po koreańsku

Dostępne kaloryczności Cena minimalna
1200 48 zł
1500 51 zł
1800 54 zł
2000 56 zł
2500 61 zł

Wegańska

Dieta Wegańska jest bardziej restrykcyjną wersją diety wegetariańskiej. Jadłospis składa się wyłącznie z produktów roślinnych, z wykluczeniem jakichkolwiek produktów odzwierzęcych jak np. jajka, miód, nabiał. Dieta wegańska opiera się na roślinach, zbożach, orzechach, nasionach i algach morskich. Jadłospis roślinny ma dobroczynny wpływ na nasze zdrowie i sylwetkę – zmniejsza ryzyko wystąpienia otyłości, chorób serca, chorób układu krążenia, nadciśnienia oraz nowotworów (m.in. płuc, jelita grubego). Wykluczenie produktów mięsnych oraz jaj, nabiału i miodu pozwala także skutecznie zgubić zbędne kilogramy i utrzymać smukłą sylwetkę. Posiłki w diecie wegańskiej są tak skomponowane, aby pozyskiwać potrzebne składniki odżywcze z produktów roślinnych, np. wapń z mleka sojowego, roślin strączkowych i zielonych warzywach liściastych, białko – z orzechów, soi, soczewicy i bobu. Ponadto weganie powinni suplementować dwie witaminy, które niełatwo uzupełnić z produktów roślinnych i zbóż, tj. witaminę D oraz witaminę B12.
Przykładowe menu:

Śniadanie - Tofucznica z grzankami posmarowanymi oliwą czosnkową i pomidorkami koktajlowymi

II Śniadanie - Krem z kaszy jaglanej z kakao, daktylami i bananami

Obiad - Fajitas z tofu ,papryką i czerwoną cebulą podane z guacamole i grilowanymi tortillami

Podwieczorek - Sałatka z pieczonym batatem, rukolą, wegańskim serem i granatem polana pikantnym malinowym sosem

Kolacja - Pulpety z ciecierzycy z sosem żurawinowym, puree z zielonego groszku i kapustą modro po koreańsku.

Dostępne kaloryczności Cena minimalna
1200 50 zł
1500 53 zł
1800 56 zł
2000 58 zł
2500 63 zł

Sportowa Na Redukcję

DIETA SPORTOWA NA REDUKCJĘ Dieta sportowa na redukcję charakteryzuje się tym, że przeznaczona jest dla osób, które chcą pozbyć się nadmiaru tkanki tłuszczowej oraz zrzucić zbędne kilogramy. Dieta redukcyjna oparta jest o podstawowe zasady zdrowego odżywiania. Uwzględnia przy tym większą podaż białka, które podnosi tempo metabolizmu. Jego zwiększony udział procentowy w diecie ma za zadanie uchronić organizm przed "spalaniem" mięśni, co może mieć miejsce przy diecie na rzeźbę, kiedy deficyt kaloryczny jest bardzo duży.
Przykładowe menu:

Śniadanie - Jajecznica z krewetkami, pomidory, pieczywo pełnoziarniste

II Śniadanie - Koktajl jogurtowy na bazie awokado i masła orzechowego

Obiad - Pierś z kurczaka grillowana w ziołach, ryż brązowy z warzywami na parze

Podwieczorek - Sałatka z pieczoną dynia, szpinakiem, suszonymi pomidorami i fetą

Kolacja - Naleśniki owsiane z białym serem, miodem i orzechami

Dostępne kaloryczności Cena minimalna
1200 52 zł
1500 55 zł
1800 58 zł
2000 60 zł
2500 65 zł

Standard

Dieta Standard skierowana jest do wszystkich tych, którzy nie mają czasu gotować, a chcą jeść smacznie i zdrowo nie licząc przy tym zbędnych kalorii. Dieta ta jest odpowiednio zbilansowana dzięki czemu gwarantuje dostarczenie organizmowi wszystkich najważniejszych składników pokarmowych, witamin i mikroelementów. Dieta Standard to świetna opcja dla wszystkich tych, którzy chcą prawidłowo się odżywiać, pragnących zredukować lub utrzymać swoją masę ciała dbając przy tym o samopoczucie raz zdrowie.
Przykładowe menu:

Śniadanie - Sałatka Cesar z grzanką z bagietki i kurczakiem

II Śniadanie - Krem daktylowo-bananowy

Obiad - Dorsz w sosie musztardowym, mix warzyw na parze, ryż brązowy

Podwieczorek - Muffinki z parmezanem, cukinią i komosą

Kolacja - Pulpety z chorizo z sosem pomidorowym i szpinakowym tagliatelle

Dostępne kaloryczności Cena minimalna
1200 52 zł
1500 55 zł
1800 58 zł
2000 60 zł
2500 63 zł

Opinie Klientów

avatar

Karol

2019-09-05 Warszawa Sportowa na Masę

Ocena
Jakość jedzenia
Zadowolenie z efektu
Obsługa klienta i dostawa
Cena do jakości
Power!! Super dieta, daje moc do pompowania!
avatar

Katarzyna

2019-07-03 Warszawa Odchudzająca

Ocena
Jakość jedzenia
Zadowolenie z efektu
Obsługa klienta i dostawa
Cena do jakości
Zapodałam sobie na początek 1200 kcal i już w pierwszym miesiącu udało mi się schudnąć ponad 3 kilo. Mam zamiar wytrzymać na diecie do świąt i zrzucić 15 kg. Smaczne posiłki, super obsługa.
avatar

Lukas

2019-05-25 Warszawa Sportowa Na Redukcję

Ocena
Jakość jedzenia
Zadowolenie z efektu
Obsługa klienta i dostawa
Cena do jakości
Ogólnie w porządku, tylko za często mielone klopsy na obiad i brokuły. Za to surówki bardzo dobre. Ceny są przystępne.
avatar

Małgosia

2019-04-08 Warszawa Wegańska

Ocena
Jakość jedzenia
Zadowolenie z efektu
Obsługa klienta i dostawa
Cena do jakości
Jedzenie w sumie dobre, ale ciągle chodziłam głodna, musiałam podnieść liczbę kalorii, jest troche lepiej. Ale ogolnie eksperyment z dietą wegańską mi się nie udał, wracam do wegetariańskiej.
avatar

Katarzyna

2019-02-02 Aglomeracja Śląska Odchudzająca

Ocena
Jakość jedzenia
Zadowolenie z efektu
Obsługa klienta i dostawa
Cena do jakości
Bardzo lekkie posiłki, na początku trudno się było przyzwyczaić, ale teraz już nie wyobrażam sobie jeść inaczej!
avatar

Monia

2019-01-15 Warszawa Odchudzająca

Ocena
Jakość jedzenia
Zadowolenie z efektu
Obsługa klienta i dostawa
Cena do jakości
Udało mi się już schudnąć ponad 3 kilo, więc jestem zadowolona. Na pewno będę dalej zamawiać, choć nie jest to tania przyjemność.
avatar

Iwona

2018-12-06 Kraków Odchudzająca

Ocena
Jakość jedzenia
Zadowolenie z efektu
Obsługa klienta i dostawa
Cena do jakości
Korzystam długo, więc mogę polecić tą firmę. Posiłki są smaczne, jakość na odpowiednim poziomie, czasem może coś się powtarza trochę za często, ale ogólnie nie narzekam, no i efekty na wadze są!

Wystaw opinię

Jakość jedzenia
Zadowolenie z efektu
Obsługa klienta i dostawa
Cena do jakości
Brak zdjęć
Brak informacji o szefie kuchni na stronie internetowej firmy
Brak informacji o dietetyku na stronie internetowej firmy