Porównywarka cateringów dietetycznych

Kliknij by dodać firmę do porównania

Kuźnia Zdrowia

Kuźnia Zdrowia

4,75 (1 opinia)
Jakość jedzenia
5,00
Zadowolenie z efektu
5,00
Obsługa klienta i dostawa
5,00
Cena do jakości
4,00
  • O firmie
  • Dostępne diety
  • Opinie Klientów
  • Zdjęcia
  • Szef kuchni
  • Dietetyk
Treść pochodzi ze strony www.kuźnia-zdrowia.pl

O firmie:

MOŻESZ NA NAS LICZYĆ
Nasz zespół tworzą dietetycy, instruktorzy sportu, trenerzy personalni oraz zawodowi kucharze, są to ludzie z pasją i zaangażowaniem do swojej pracy
i zawodu. Poprzez liczne wyjazdy, szkolenia i artykuły naukowe staramy się cały czas rozwijać i podnosić poziom wiedzy, aby sprostać wymaganiom naszych Klientów i pomóc rozwiązywać ich problemy.

Opieramy się na zasadach dietoterapii, naturoterapii oraz odpowiedniej suplementacji, które mogą pomóc zrzucić zbędne kilogramy lub uporać się
z trapiącą dolegliwością lub chorobą. Dążymy do wyrównania poziomu conclusion example minerałów, uzupełnienia niedoborów witamin oraz wprowadzenia indywidualnego planu żywieniowego, który wspomoże pracę narządów (jelit, trzustki, serca, żołądka czy nerek). Zapraszamy do zapoznania się z nasza ofertą. W razie pytań zachęcamy do kontaktu. Nasi pracownicy służą pomocą w doborze odpowiedniego planu działania.

Chcesz schudnąć lub przytyć? Zmienić tryb życia i zacząć zdrowo się odżywiać? Pragniesz odpowiednio przygotować swoje ciało na zajście w ciążę? Jesteś typem sportowca i czujesz, że podczas treningów brak Ci energii, zaś po intensywnych ćwiczeniach Twój organizm zbyt wolno się regeneruje? A może na co dzień dużo pracujesz, przez co nie masz czasu na przygotowywanie odpowiednio zbilansowanych, naturalnych posiłków? Na wszystko to istnieje jedna odpowiedź - catering dietetyczny.

Dieta standard, light, samuraj, paleo, wegetariańska, ketogeniczna, sokowy detox, w wersji bezglutenowej lub indywidualnie dopasowany program żywieniowy - nasi dietetycy pomogą Ci wybrać dietę dokładnie na miarę Twoich potrzeb. Po wywiadzie dotyczącym Twoich smakowych gustów i trybu życia jaki prowadzisz, a także serii badań stanu zdrowia, pomogą wybrać najlepszą dla Ciebie opcję. Dzięki temu uda Ci się osiągnąć zamierzone efekty w możliwie jak najkrótszym czasie. A zatem, nie czekaj - zamów dietę pudełkową już dziś!

Atuty cateringu:

Indywidualizacja

Catering dietetyczny dobrany pod indywidualne preferencje, zapotrzebowanie, niedobory czy też nietolerancje pokarmowe.

Konsultacje

Indywidualne konsultacje dietetyczne wraz z pomiarami masy oraz składu ciała (możliwość opracowania indywidualnej diety, którą w prosty i szybki sposób przygotujesz samemu w domu).

Treningi

Treningi personalne, które pomogą w utrzymaniu świetnej kondycji i osiągnięciu zamierzonego celu.

Standard

Dieta Standard jest naszą podstawową dietą. Charakteryzuje się odpowiednim doborem produktów które w połączeniu tworzą danie o niskim indeksie glikemicznym (IG) i ładunku glikemicznym (ŁG), oraz dużym urozmaiceniem. Jest to dieta nisko tłuszczowa. Podstawą są węglowodany oraz białka. Węglowodany dostarczane są z kaszy, ryżu, ziemniaków, makaronów, pieczywa żytniego oraz płatków owsianych. Białka natomiast, przede wszystkim z drobiu (piersi kurczaka i indyka), z chudego mięsa wołowego, ryb, serów i jajek. Źródłem tłuszczy są ryby, olej lniany, kokosowy, oliwa z oliwek oraz orzechy.

Dieta ta skierowana jest praktycznie dla każdego. W zależności od doboru kaloryczności przy jej pomocy możemy zrzucić nadmiar tkanki tłuszczowej, zwiększyć beztłuszczową masę ciała lub też po prostu dobrze się odżywiać.

Dieta zbilansowana jest na 5 posiłków. Kaloryczność wszystkich posiłków jest mniej więcej taka sama. Przede wszystkim staraliśmy się, żeby poziom węglowodanów przez cały dzień był równy, dzięki czemu nie mamy tak zwanych pików insulinowych, przez co trzustka pracuje przez cały dzień stabilnie. W diecie tej dwa posiłki są mięsne.
Przykładowe menu:

Brak przykładowego menu na stronie firmy

Dostępne kaloryczności Cena minimalna
1000 45 zł
1250 49,5 zł
1500 51,3 zł
1750 54 zł
2000 56,7 zł
2250 59,4 zł
2500 63,9 zł
3000 66,6 zł

Light

Dieta Light jest to „lżejsza” odmiana diety standard. Zamiast dwóch mięsnych posiłków, posiada tylko jeden. Charakteryzuje się odpowiednim doborem produktów które w połączeniu tworzą danie o niskim indeksie glikemicznym (IG) i ładunku glikemicznym (ŁG), oraz dużym urozmaiceniem. Jest to dieta nisko tłuszczowa. Podstawą są węglowodany oraz białka. Węglowodany dostarczane są z kaszy, ryżu, ziemniaków, makaronów, pieczywa żytniego oraz płatków owsianych. Białka natomiast, przede wszystkim z drobiu (piersi kurczaka i indyka), z chudego mięsa wołowego, ryb, serów i jajek. Źródłem tłuszczy są ryby, olej lniany, kokosowy, oliwa z oliwek oraz orzechy.

Dieta ta jest dla osób nie przepadających za mięsem. Podobnie jest Dieta Standard skierowana jest praktycznie dla każdego. W zależności od doboru kaloryczności przy jej pomocy możemy zrzucić nadmiar tkanki tłuszczowej, zwiększyć beztłuszczową masę ciała lub też po prostu dobrze się odżywiać.

Dieta zbilansowana jest na 5 posiłków. Kaloryczność wszystkich posiłków jest mniej więcej taka sama. Przede wszystkim staraliśmy się, żeby poziom węglowodanów przez cały dzień był równy, dzięki czemu nie mamy tak zwanych pików insulinowych, przez co trzustka pracuje przez cały dzień stabilnie. W diecie tej tylko jeden posiłek jest mięsny.
Przykładowe menu:

Brak przykładowego menu na stronie firmy

Dostępne kaloryczności Cena minimalna
1000 42,3 zł
1250 46,8 zł
1500 48,6 zł
1750 51,3 zł
2000 54 zł
2250 56,7 zł
2500 58,5 zł

Paleo

To dieta naszych praprzodków, która zakłada równowagę pomiędzy spożyciem produktów zwierzęcych i roślinnych. To zbiór zasad dotyczących odżywiania pochodzący z paleolitu, który nie naśladuje jednak całkowicie sposobu odżywiania naszych przodków. To eliminacja pokarmów, których oni nie spożywali. Dieta bez glutenu, nabiału, ograniczająca substancje antyodżywcze jak np. lektyny i kwas fitynowy. Składa się z czystych, nieprzetworzonych, wysokiej jakości produktów. Opiera się głównie na mięsie, warzywach i owocach.

Jest skierowana do osób, które chcą się zdrowo odżywiać, chcą schudnąć oraz cierpią na nietolerancje pokarmowe, alergie czy insulinooporność. Jest przeznaczona głównie dla osób nie aktywnych fizycznie (dla osób aktywnych oraz sportowców polecamy dietę samuraja).

Dieta ta składa się z czterech posiłków. Jeden posiłek to posiłek z tłustego mięsa, trzy pozostałe oparte są głównie na warzywach i jajkach. Polecamy dodatkowo pomiędzy posiłkami spożyć owoc sezonowy.
Przykładowe menu:

Brak przykładowego menu na stronie firmy

Dostępne kaloryczności Cena minimalna
1500 52,2 zł
2000 58,5 zł
2500 63 zł
3000 66,6 zł

Samuraj

Dieta bez glutenu, nabiału, ograniczająca substancje antyodżywcze jak np. lektyny i kwas fitynowy. Składa się z czystych, nieprzetworzonych, wysokiej jakości produktów. Opiera się głównie na mięsie, warzywach, owocach oraz bezglutenowych zbożach, takich jak komosa ryżowa, tapioka, amarantus czy gryka. Węglowodany ulokowane są około treningowo, oraz na noc wg zasady carb back loading, oraz carb night.



Dieta jest skonstruowana nie tylko na książkowych zasadach jak również na doświadczeniu i wrażeniach osób, które ją testowały, czyli m.in. zawodników MMA, cross fit-owców, biegaczy, kulturystów. Dzięki ich wskazówkom i uwagom, opracowaliśmy dietę godną sportowców i osób trenujących amatorsko.Nasza dieta składa się z 5 posiłków, których kolejność spożywania dobieramy pod indywidualny plan treningowy :

Posiłek - białkowo - tłuszczowy- głównie opierający się na jajkach(pilnujemy zachowania płynnych żółtek- w celu pozostawienia najcenniejszych składników/walorów odżywczych) jak również czasem na rybach, oraz dobrej jakości samodzielnie robionych pasztetach z podrobów i warzyw.

Posiłek - białkowo – tłuszczowy

Zawiera DOBREJ JAKOŚCI tłuste mięsa z dodatkiem kiszonek - Wieprzowe/ Wołowe/ Podroby. Mięsa bogate w cholesterol, który odżywia mózg, pomaga w regeneracji oraz bierze udział w wielu ważnych procesach w naszym organizmie jak np.- rozpuszczanie i wchłanianie witamin, jak również daje mocną porcję białka oraz sytości na długi czas. Kiszonki – kapusta kiszona lub ogórki- dobrej jakości, nie są to produkty kwaszone na occie!!!

Posiłek - około treningowy – SHAKER SAMURAJA! HIT w naszym MENU:

Ten posiłek zawsze występuje w formie płynnej, - szybko wchłanialny, nie trzeba tracić czasu na podgrzewanie oraz dłuższą konsumpcję dania (można go spożyć tak jak jest przygotowany lub rozrzedzić wodą wedle potrzeb).

Jest to posiłek pełnowartościowy robiony z najwyższej jakości produktów, bazujących głównie na:

- Oleju kokosowym nierafinowanym, oraz mleczku kokosowym – źródło zdrowych tłuszczy i energii ATP

- Najczystszym białku na rynku- firmy EXTENSOR – regenerujący i odżywiający mięśnie

- Bananie, lub innym owocu – doskonałym źródle węglowodanów prostych około treningowych

- Cynamonie, kakao- przeciwutleniaczach, zawierających minerały

- Ryżu i kasz – źródle węglowodanów złożonych

I wiele innych połączeń każdego dnia.

Posiłek - około treningowy - REGENERUM - Pełnowartościowy posiłek , odpowiednio zbilansowany zawierający:

- chude mięso/ kurczak, indyk lub chude ryby

- źródło bezglutenowych węglowodanów- ryż/ makaron ryżowy/ kasza jaglana

- warzywa

Posiłek - ładowanie węglowodanów na noc:

W tym posiłku pojawiają się głównie:

- węglowodany złożone, bataty/ ziemniaki w formie skrobiowej lub ryż/kasza- z małym dodatkiem owoców, źródłem węglowodanów prostych,

- warzywa oraz przyprawy odpowiedzialne za odpowiednie odkwaszenie naszego organizmu(kurkuma, cynamon, kakao),



Dodatkowe wskazówki:

- Posiłek węglowodanowy polecamy spożyć zawsze jako ostatni.

- Posiłki około treningowe spożywamy przed i po treningu - w przypadku treningów w późniejszych porach dnia. W przypadku porannego treningu można zacząć białkowo-tłuszczowo, gdyż zrobiliśmy ładowanie węglowodanami na noc. Który z posiłków około treningowych będzie przed, a który po, to jest dowolne w zależności od preferencji (polecamy jednak shaker przed treningiem).

- Przed treningiem można wypić kawę z olejem kokosowym/masłem klarowanym, opcjonalnie z dodatkami: żółtek, cynamonu, goździków, wanilii.

- Pamiętajcie o szybkim uzupełnieniu węglowodanów prostych (we własnym zakresie) bezpośrednio po zakończeniu treningu. W formie banana (mocno dojrzałego), wody kokosowej, suszonych owoców np. daktyli bogatych w potas, lub shakerze z carbo/ vitargo.

- W dni nie treningowe trzymamy się zasady carb back loading, czyli zaczynamy posiłkami białkowo – tłuszczowymi a następnie, posiłki - białko, tłuszcze i węgle i kończymy posiłkiem węglowodanowym.
Przykładowe menu:

Brak przykładowego menu na stronie firmy

Dostępne kaloryczności Cena minimalna
1500 56,7 zł
2000 63 zł
2500 68,4 zł
3000 74,7 zł
3500 78,3 zł

Ketogeniczna

Dieta ketogeniczna to jedna z odmian diety białkowo-tłuszczowej, „najtrudniejsza” lecz jednocześnie najbardziej skuteczna w walce ze zbędną tkanką tłuszczową. Zakłada ona bowiem redukcje węglowodanów do minimum i spożywanie dużych ilości dobrych jakościowo tłuszczów, zarówno nasyconych, jak i nienasyconych. Jest dietą bardzo monotonną i bardzo wymagającą. Podczas stosowania diety nie można dostarczyć organizmowi dodatkowo żadnych węglowodanów, czyli np. nie można posłodzić herbaty czy kawy, zjeść ciasteczka czy batonika itp. Celem diety jest nauczenie organizmu korzystania z kwasów tłuszczowych, jako głównego źródła energetycznego, ustabilizowania poziomu insuliny i zredukowania zapasowej tkanki tłuszczowej w naszym organizmie, poprzez jej rozpad i wytworzenie ciał ketonowych – źródła energii dla naszego organizmu.

Dieta ketogeniczna jest przeznaczona dla osób, które w stosunkowo krótkim okresie czasu ( od 4 – minimalny okres stosowania diety, do 6 tygodni), chcą zredukować możliwie maksymalnie masę ciała.

Dieta ketogeniczna - tłuszczowa:

- świetnie nadaje się w okresie redukcyjnym dla osób z tendencją do magazynowania tłuszczu,

- zaleca się osobom cierpiącym na insulinoodporność,

- zaleca się osobom, które mają nadmiar tkanki tłuszczowej (nadwagę), lecz nie jest wskazana dla ludzi ze znaczną czy wręcz chorobliwą otyłością, gdyż jest zbyt radykalna

i mogła by wywrzeć niekorzystny efekt zdrowotny,

- nie poleca się w okresie budowania masy mięśniowej,

- nie stosuje się u osób z chorobami nerek, wątroby, serca, woreczka żółciowego i innymi poważnymi schorzeniami.

Dieta składa się z czterech odpowiednio dobranych parametrami posiłków. Pierwszy oparty na jajkach, pozostałe trzy to tłuste mięsa i warzywa.
Przykładowe menu:

Brak przykładowego menu na stronie firmy

Wegetariańska

Aby wyjść naprzeciw zapotrzebowaniu naszych klientów, w naszej ofercie umieściliśmy również dietę wegetariańską, a dokładniej: laktowowegetariańską. Wegetarianizm w tej odmianie to rodzaj diety charakteryzujący się ograniczeniem się do pokarmów pochodzenia roślinnego, nabiału i jaj. Do najistotniejszych walorów tej diety należą: ograniczona zawartość tłuszczu i nasyconych kwasów tłuszczowych, zwiększony udział nienasyconych kwasów tłuszczowych, duża zawartość błonnika, korzystny stosunek sodu do potasu, wysoka ilość witaminy C.

Dla kogo?

home_sport_heading_sep

Dieta wegetariańska stworzona została dla osób, które z pobudek etycznych lub zdrowotnych wykluczają ze swojego jadłospisu mięso ( w tym ryby i owoce morza). Aby zapewnić pełnowartościowe, obfite w białko posiłki, uzupełniliśmy je o produkty nabiałowe, jaja oraz strączki. Dzięki temu zarówno osoby aktywne, jak i te, chcące zgubić parę kilogramów, mogą cieszyć się dietą w opcji wegetariańskiej.

Dieta zbilansowana jest na 5 posiłków. Kaloryczność wszystkich posiłków jest mniej więcej taka sama. Przede wszystkim staraliśmy się, żeby poziom węglowodanów przez cały dzień był równy, dzięki czemu nie mamy tak zwanych pików insulinowych, przez co trzustka pracuje przez cały dzień stabilnie.

Poziom makroskładników w tej diecie jest w proporcjach:

Białka – 25-30%

Węglowodany – 45-50%

Tłuszcze – 15-20%
Przykładowe menu:

Brak przykładowego menu na stronie firmy

Dostępne kaloryczności Cena minimalna
1000 45 zł
1250 49,5 zł
1500 51,3 zł
1750 54 zł
2000 58,5 zł
2250 59,4 zł
2500 61,2 zł

Opinie Klientów

avatar

Anna

2019-01-10 Bielsko-Biała Paleo

Ocena
Jakość jedzenia
Zadowolenie z efektu
Obsługa klienta i dostawa
Cena do jakości
Dużo trenuję, dieta paleo jest dla mnie idealna. Dostarczają na czas, świetne dania. Polecam!!

Wystaw opinię

Jakość jedzenia
Zadowolenie z efektu
Obsługa klienta i dostawa
Cena do jakości
Brak zdjęć
Brak informacji o szefie kuchni na stronie internetowej firmy
Brak informacji o dietetyku na stronie internetowej firmy